El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

diumenge, 22 d’abril del 2018

"Les roses tafaneres", un relat de Sant Jordi, EnVeuAlta






Aquest relat que vaig escriure fa temps i que descriu l'entorn inigualable del meu jardí de l'Empordà -que tant enyoro-, és molt oportú en dates de Sant Jordi. Parla de roses, de música, de natura i bellesa. Ara el podeu gaudir en àudio, enregistrat EnVeuAlta per la veu immensa de la Maribel Gutiérrez. Espero que us agradi, lletraferits. I feliç diada de la literatura. 






2 comentaris:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Sííí! Magnífic! He mirat a veure què et vaig comentar quan el vas publicar i continuo pensant el mateix, però ara, amb la veu de la Maribel i la música de Vivaldi, he d’afegir: WOW!

mil cuentos cortos ha dit...

M'ha agradat molt sentir d'aquesta manera la primavera. Un lloc encantador que saps portar al nostre abast amb tot de sensacions i pessigolles de natura. Molt bonic sentir la Maribel Gutierrez i Vivaldi que m'encanta. Tot plegat és refrescant i em recorda que la primavera és la meva estació de l'any preferida.

Moltes gràcies per compartir aquest lloc tan íntim!